اخبار خودرو

نمایندگی فروش قطعات فونیکس

نمایندگی مدیران خودرو کرج ایرانیان صنعت خودرو ورنا

کارمانیایدک نمایندگی فروش قطعات فونیکس

خودرو فونیکس یا TIGGO8pro جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو است.

با توجه به اینکه مدت زمان کمی از تولید این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو می گذرد، بسیاری از قطعات و لوازم یدکی فونیکس مشمول گارانتی شده و در بازار کمیاب هستند.

فروشگاه کارمانیایدک  نمایندگی فروش قطعات شرکت مدیران خودرو کد 5050 (علمی) است.

با توجه به کمبود لوازم یدکی فونیکس در بازار برای استعلام قیمت و خرید قطعات با ما تماس بگیرید: 09120557399

فروشگاه کارمانیایدک در اسرع وقت لوازم مورد نیاز شما را تامین و ارسال می کند.

فروش اینترنتی لوازم و قطعات فونیکس:

در هر یک از شهرهای ایران که هستید فروشگاه کارمانیایدک نزدیکترین نمایندگی فروش قطعات فونیکس به شمااست. کافیست وارد سایت kyadak.ir شده و قطعه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر قطعه خود را در سایت پیدا نکردید ناامید نشوید! حتما با ما تماس بگیرید. ما قطعه شما را پیدا می کنیم و برای شما ارسال می کنیم.

درباره فونیکس:

فونیکس اف‌ایکس مجهز به صفحه نمایش دوگانه است که نمایشگر مالتی‌مدیا و کلاستر آن هر کدام 10.25 اینچ و در مجموع 20.5 اینچ صفحه نمایش در داشبورد خودرو به صورت پیوسته ایجاد می نماید. از جلوه های بصری این نمایشگر بزرگ با وضوح 720*1920 می توان به امکان تعریف دو تصویر زمینه برای نمایشگر سرگرمی و 3 تم برای نمایشگر راننده اشاره کرد که این ترکیب خواسته هر سلیقه ای را برآورده می سازد. از طرفی نمایشگر سمت چپ تمامی اطلاعات موبوط به راننده را در اختیار او قرار می دهد که در هر ساعتی از شبانه روز از وضوح کافی بهره می برد. نمایشگر سمت راست نیز به عنوان نمایشگر سرگرمی حاوی اپلیکیشن های متفاوت جهت استفاده توسط راننده و یا شاگرد تدارک دیده شده است.

مشخصات فنی فونیکس:

نمایندگی فروش قطعات فونیکس

فروش اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام mvm :

فروشگاه کارمانیایدک کلیه قطعات و لوازم یدکی ام وی ام mvm و چری را به فروش می رساند.

خرید مطمئن و ارزان و آسان با کارمانیایدک نمایندگی فروش قطعات یدکی فونیکس نماینده فروش قطعات شرکت مدیران خودرو کد 5055 (علمی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید