اخبار خودرو

مرکز پیشرفته تست تصادف چری

بازرگانی کارمانیا

 

تحویل خودرو ام وی ام 110 جدید به مشتری وفادار قدیمی پس از سالها

امروزه تست های فنی بیشماری از اتومبیل ها قبل از عرضه رسمی انجام میگیرد که این تست ها بسته به حجم سرمایه گذاری و آینده نگری تیم تحقیق و توسعه هر برندی در نوع  خود متفاوت میباشد.

اگرچه برخی از این تست ها مانند (تست های تصادف) در تمامی موارد با اکثریت خودروسازان مشترک میباشد.

طبق اطلاعات کمی که سازندگان در ارتباط با تست های تصادف در اختیار عموم قرار میدهند زمانی که خریدار از فروشنده راجع به امنیت خودروی مورد نظرش سوال مطرح مینماید قالبا فروشنده فقط به تعداد ستاره های اخذ شده در این تست ها اکتفا مینماید . حال سوال اینجاست که آیا تمامی تولید کنندگان در مورد جزییات و امکانات مراکز تست تصادف خود با مصرف کننده شفاف هستند؟

کشور چین به عنوان اولین بازار خودرویی دنیا علاوه بر واردات خودرو در امر تولید خودرو راه بلندی را پیموده است و یکی از مهمترین دلایل اثبات این موضوع افزایش سهم خودروسازان چینی در بازارهای جهانی و ارتقا سطح کیفی محصولات برای رقابت با خودروهای مطرح کره ایی و ژاپنی میباشد . 

حال یکی از مصداق های مهم برای اینکه بدانیم کدامین خودروساز چینی تبار میتواند در حد و اندازه خودروسازان جهانی ظاهر شود. اطلاع داشتن از اختصاص بودجه های هنگفت برای تحقیق و توسعه برند مذکور میباشد.

 یکی از مهمترین و حیاتی ترین آزمون های پیش از تولید مجموعه تست های تصادف اتومبیل میباشد که ماحصل این آزمون ها تولید خودروهایی با ایمنی ایده آل و قابل اطمینان میباشد که خریداران را به استفاده از خودروی ایمن ترغیب خواهد کرد.

در چند سال اخیرکمپانی چری تبدیل به یکی از برندهای فعال در زمینه آزمون های تست و ایمنی استاندارد شده است که جالب است بدانیم که برند چری در سال 2010 بزرگترین مرکز آزمون تصادفات در آسیا را با استانداردهای جهانی با مساحت 32000 متر مربع تدارک دیده است که در این مرکز تمامی حالات تصادف خودروها مورد تست و ارزیابی قرار میگیرد و طبق اعلام کمپانی مذکور تاکنون بیش از 2000 تست تصادف در این مرکز انجام گرفته است . 


برای مثال یک خودروی سدان سایز متوسط مانند آریزو 7 بیش از 50 بار آزمون های تصادف را پشت سر گذاشته است که در نوع خود قابل توجه میباشد. 



این مرکز پیشرفته پا را فراتر گذاشته و علاوه و بر معیارهای استاندارد آزمون ها، بیشتر تمرکز خود را بر روی امنیت تمامی سرنشینان خودرو معطوف کرده است که نتیجه این بررسی های مستمر اخذ 5 ستاره ایمنی کامل از شامل تیگو 7 و آریزو5 و تیگو 5 میباشد.

حال به لطف بهره گیری تیگو 7 از دوربین360 درجه و رادارها و سیستم های الکترونیکی حفظ پایداری خودروESP و… و استفاده از بدنه ای متشکل از 60% فولاد مقاوم و پشت سر گذاشتن آزمون های دشوار تصادف سطح ایمنی و امنیت در این کراس اوور جذاب در یک پکیج کامل به راحتی رقبای خود را به چالش خواهد کشید.


برای خرید لوازم اصلی یدکی خودرو های چری روی این لینک کلیک نمایید.

کارمانیا یدک نمایندگی رسمی مدیران خودرو 


مرکز پیشرفته تست تصادف چری

دیدگاهتان را بنویسید