اخبار خودرو

بخشنامه فروش مدیران خودرو شماره (29)

بخشنامه فروش مدیران خودرو

بدینوسیله به اطلاع می رساند کلیه منتخبین اولین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، می توانند از تاریخ 29/01/1402 لغایت 06/02/1402 با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو نسبت  تکمیل فر آیند ثبت نام خود مطابق شرایط زیر اقدام نمایند.

خودروهای ارائه شده:

MVMX22 PRO IE Turbo، ARRIZO 5 Turbo IE، X55 PRO IE، Arrizo 6 Pro Excellent، TIGGO 7 PRO Excellent، FX Premium، TIGGO 8 Pro Premium، TIGGO 8 Pro MAX

بخشنامه فروش مدیران خودرو 2بخشنامه فروش مدیران خودرو 3

 

توضیحات، الزامات و محدودیت ها:
• هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام خودروی اعلام شده در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی ، بصورت نقدی یا اقساطی (به انتخاب خود) از محل این طرح بوده و پس از ثبت نام هیچگونه تغییر در شرایط انتخابی امکان پذیر نخواهد بود .
• امکان صلح از محل این طرح فروش مجاز نمی باشد.
• صحت سنجی تمامی اطلاعات مشتریان محترم بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خواهد بود.
• با توجه به امکان فروش اعتباری خودرو ها در این طرح ، مالک ارائه تسهیلات به مشتریان صرفاً بعد از تایید اعتبار سنجی و دریافت مدارک معتبر متقاضی و ضامن توسط بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیلات می باشد. لذا مشتریان محترم می بایست دقت کامل در خصوص انطباق و توانایی تکمیل شرایط خرید اقساطی از بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیلات را داشته باشند. درصورت عدم تائید ارائه تسهیلات به مشتری از سوی موسسات مذکور، کلیه مسئولیتها متوجه مشتریان محترم خواهد بود.
• در روش فروش اقساطی ، مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات مطابق آخرین اطلاعیه های بانک مرکزی خواهد بود.
• در روش فروش اقساطی خودرو تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.
• در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی )شرایط عمومی و اختصاصی( در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودرو ساز نخواهد بود.
• مشتریان می توانند جهت مشاهده لیست نمایندگان سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تودوزی و رینگ، ابعاد و… به وبسایت های رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و fownix.com مراجعه نمایید .
شرکت صنایع خودرو سازی مدیران
واحد فروش

 

جهت خرید قطعات یدکی اصل شرکتی به سایت کارمانیا یدک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید