اخبار خودرو

ایمنی و آسایش آریزو 6 ARRIZO6

ایمنی

سیستم پایداری Bosch ESP9.3

فناوری های متعددی از جمله TCS + ABS + EBD + HHC در این خودرو به کار گرفته شده اند تا وضعیت حرکت خودرو در هر زمان به صورت خودکار تحت مراقبت قرار گیرد. در صورتی که خودرو به دلیل شتاب بیش از حد یا عوامل دیگر در وضعیت نامتعادلی قرار گیرد و امکان خروج از جاده وجود داشته باشد، سیستم ESP با ارسال پیام به TCS، ABST EBD و سایر سامانه های ایمنی خودرو واردعمل می شود تا اقدامات اصلاحی به صورت خودکار انجام گرفته و خودرو مجددا در حالت ایمن و پایدار قرار گیرد.

بدنه قفسه ای شکل با مقاومت بالا

ایمنی ایجاد شده توسط بدنه قفسه ای شکل این خودرو حتی از 5 ستاره ایمنی نیز فراتر می رود. در بیش از 60 درصد از بدنه این خودرو از فولاد با مقاومت بالا به کار رفته و در قسمت های مهمتر از 6 پانل فولادی حرارت داده شده ساخت بنتلر با مقاومت بسیار بالای 1300Mpa استفاده شده که در میان خودروهای هم رده بی نظیر می باشد.

6 کیسه هوا ساخت Autoliv

برند Autoliv در میان 500 شرکت برتر دنیا قرار داشته و به واسطه کیفیت و اعتمادپذیری سرآمد می باشد. استفاده از 6 کیسه هوا موجب شده است سرنشینان از هر جهت دارای ایمنی باشند. همچنین تخلیه فوری ثانویه کیسه های هوا موجب می گردد آسیب ناشی از باز شدن کیسه های هوا به طرز موثری کاهش یافته و یک رانندگی ایمن برای شما مهیا گردد.

آسایش

صفحه نمایش 7 اینچی چند منظوره

پانل نمایش مجهز به فناوری به امکان خروج CD و قاب کرومی بوده و طرح آن از ساعت Patek Philippe الهام گرفته شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. صفحه نمایش 7 اینچی رنگی آن نیز دارای سه تم کامل و مختلف می باشد که اطلاعاتی نظیر دما، مصرف سوخت، فشار باد تایرها، اعلان تغییر دنده و هشدار خطا را با فناوری های روز دنیا نمایش می دهد.

صفحه لمسی 8 اینچی دستگاه تهویه

پانل تهویه مطبوع آریزو 6 با استفاده از فناوری IML ساخته شده که زیبایی داخل کابین خود را دوچندان ساخته و پس از خاموش شدن نور زمینه پانل، جلوه سیاه رنگ پیانویی با سایر عناصر تریم داخلی خودرو در هماهنگی و سازگاری کامل قرار می گیرد. پانل تهویه مطبوع با صفحه کنترل مرکزی نیز برای نمایش دوگانه تصاویر ارتباط داخلی برقرار کرده و دکمه های لمسی آن تجربه بی نظیری در اختیار کاربر قرار می دهد.

قابلیت Mirror Link

با استفاده از کابل USB می توان صفحه نمایش گوشی تلفن همراه خود را بر روی صفحه نمایش 9 اینچی آریزو 6 نمایش داد. همچنین این امکان وجود دارد که برای راحتی بیشتر، دکمه های راهبری روی تلفن همراه را با صفحه نمایش خودرو همگام سازی کرد. این سیستم از گوشی های اندرویدی و آیفون پشتیبانی می کند.

دوربین 360 درجه

با استفاده از چهار دوربین 180 درجه تعبیه شده در قسمت های جلو، عقب، راست و چپ این خودرو می توانید نمایش 360 درجه خودرو را مشاهده کنید که به شما در مشاهده نقاط کور در حین رانندگی و پارک خودرو بسیار کمک کرده و رانندگی با این خودرو را بسیار آسان می سازد.

موثرترین آپشن های ایمنی خودرو کدامند؟

سیستم ورود و استارت بدون کلید

سیستم ورود و قفل بدون کلید این خودرو که بر پایه فناوری حسگرهای هوشمند می باشد در مقایسه با سیستم سنتی ایموبلایزر کامل مزیت و برتری دارد. در صورتی که دکمه استارت بدون نگاه داشتن پدال ترمز فشار داده شود، دکمه های مربوط به چراغ ها و دستگاه تهویه مطبوع کارخواهند کرد و در صورتی که دکمه استارت همزمان با فشردن پدال ترمز فشار داده شود، خودرو روشن خواهد شد. این سیستم موجب آسایش و راحتی راننده و تجربه ای لذت بخش از رانندگی با این خودرو خواهد شد.

فروش اینترنتی قطعات و لوازم یدکی ام وی ام mvm و چری

فروش اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام

لوازم یدکی ام وی ام چری

فروشگاه کارمانیایدک :

نمایندگی فروش قطعات مدیران خودرو کد 5055 (علمی)

تلفن : 09120557399 و 09139980183 و 09210448394

فروش قطعات اصلی خودروهای چینی ام وی ام mvm و چری به صورت اینترنتی و امکان سفارش تلفنی

ارسال از طریق پست یا در صورت درخواست شما توسط باربری و اتوبوس از استان کرمان محل کارخانه مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو نماینده شرکت چری چین در ایران است و خودروهای با برند mvm و چری تولید مینماید

کلیه قطعات و لوازم یدکی ام وی ام شامل :

لوازم یدکی ام وی ام mvm 110 – قطعات mvm 315 و mvm 315s و mvm 315new- قطعات mvm 530- قطعات mvm x33 و mvm x33s و قطعات mvm x33new –

قطعات mvm x22 و mvm x55 و mvm 550 و ام وی ام x22 و ام وی ام 550 

کلیه قطعات و لوازم یدکی چری  شامل :

لوازم چری تیگو 5 – قطعات آریزو 5- قطعات تیگو tiggo 7 – قطعات آریزو ARRIZO 6 

لوازم یدکی ام وی ام کارمانیا یدک

نمایندگی ام وی ام (علمی)

نمایندگی چری (علمی)

برای دیدن تخفیفات ویژه سایت کارمانیا یدک در اینستاگرام مارا دنبال کنید .

آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/kyadak.ir/

منبع : سایت www.cheryco.ir

دیدگاهتان را بنویسید