مجله خودرو

ارزان‌ترین خودروی جدید جهان فقط 1000 دلار قیمت دارد

ارزان ترین خودروی جدید جهان

تورم بالا باعث افزایش سرسام آور قیمت خودروهای جدید شده است و آنها را از نظر مالی برای بسیاری از مردم دور از دسترس قرار داده است. با این حال، برخی از وسایل نقلیه بسیار مقرون به صرفه، به ویژه در بازارهای نوظهور مانند چین وجود دارد .این شامل ChangLi Nemica تمام الکتریکی از چین است. این ارزان‌ترین خودروی جدید در جهان است، زیرا فقط حدود 1000 دلار قیمت دارد.

ارزان ترین خودروهای جدید جهان در اینجا آمده است:
ChangLi Nemica: 930 دلار
Minghong S1-PRO: 1265 دلار
هایبائو کیائو هو: 1669 دلار
MH S3: 1811 دلار
وانت QK: 1859 دلار
ChangLi 003: 1988 دلار
R&Z SUV: 1990 دلار
ChangLi PK-002: 2058 دلار
چانگ لی مینی خورشیدی: 2090 دلار
پیکاپ هنگ شنگ: 2500 دلار

Nemica آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست

با دیدن قیمت 1000 دلاری ارزان ترین خودروی جدید در جهان، طبیعی است که تصور کنیم این خودروی بی کیفیت است. با این حال، در حالی که ChangLi Nemica محدودیت هایی دارد، آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست.

شما می توانید ارزان ترین قطعات یدکی ام وی ام را با کیفیت شرکتی از کارمانیا یدک تهیه بفرمایید.

Jason Torchinsky از Jalopnik ChangLi را سفارش داد و رانندگی کرد –  و پس از یک سال استفاده از آن گزارش داد. در چین، Nemica، با شکل عمودی خنده‌دار و ابعاد جمع و جور خود، عمدتاً توسط رانندگان تاکسی در مناطق روستایی استفاده می‌شود تا به افراد مسن‌تری که نمی‌توانند رانندگی کنند، از آن استفاده می‌کنند. با موتور الکتریکی دیفرانسیل عقب خود، حداکثر سرعت 37 کیلومتر در ساعت و برد رانندگی 45 کیلومتر را دارد. در داخل کابین، یک رادیو وجود دارد که می تواند MP3 را پخش کند. یک دوربین پشتیبان نیز وجود دارد.

برای رانندگی آزمایشی، به لطف فرمان پاسخگو و هندلینگ زیرک، دینامیک رانندگی بهتر از حد انتظار بود. همچنین، سیستم تعلیق مقدار شگفت انگیزی از بالشتک را از نقص های جاده فراهم می کند.

علاوه بر این، Nemica پس از یک سال نسبتاً خوب ماندگار شد – با توجه به قیمت پایین آن. تورچینسکی گفت که بسیاری از مردم فکر نمی‌کردند که دوام داشته باشد و «در عرض چند هفته در انبوهی از زنگ‌زدگی و درد حل می‌شود». با این حال، علیرغم استفاده زیاد، ChangLi هنوز به خوبی عمل می کند.

آیا راندن ChangLi Nemica قانونی است؟

کابین در ChangLi Nemica، مقرون به صرفه ترین خودروی جدید جهان، با قیمت 1000 دلار، را می توان از علی بابا در چین سفارش داد.
ChangLi Nemica برقی | چانگ لی

از نظر فنی، خودروی الکتریکی استانداردهای ایمنی خودروهای موتوری را برای خودروهای هم رده خود رعایت نمی کند. با این حال، برخی مکان‌ها محدودیت‌های ضعیف‌تری دارند. تورچینسکی گفت که او از ChangLi برای انجام کارهایی در اطراف شهر استفاده می‌کند، مانند گرفتن یک سفارش از رستوران.

با این حال، با حداکثر سرعت 37 کیلومتر در ساعت، Nemica بدیهی است که برای استفاده در بزرگراه مناسب نیست. اما برای رانندگی در شهر و سفرهای کوتاه، خوب کار می کند. همچنین، برای مکان هایی که برای آنها قانونی نیست، Nemica می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که زمین زیادی در اطراف خانه خود دارند. اگرچه یک ماشین الکتریکی سریع نیست، اما بسیار بیشتر از یک چرخ دستی گلف است.

برای خرید قطعات یدکی خودروهای چینی به طور مستقیم از کارخانه و به قیمت کارخانه به کارمانیا یدک مراجعه نمایید.
ضمنا اگر یک فروشنده قطعات یدکی هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید و فروش خود را چند برابر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید